Kritikët dhe shkolla jopublike Perla!

Kritika ndaj shkollës jopublike "Perla"

Shkolla(t) jopublike Perla & Klienti dhe Biznesi


Shkolla(t) jopublike Perla & Klienti dhe biznesi

“Shkolla e mesme jopublike Perla eshte biznes, i paster dhe asgje me teper!”

Ndersa degjoja nje nga diskutimet e shumta produktive/efektive/ideshkembyese qe zhvillohen mes adoleshentesh, me ze veshi nje togfjalesh. Menjehere u inspirova qe te beja nje shkrim ne blogun e kritikeve te shkolles jopublike Perla me temen “Shkolla jone e mesme jopublike eshte biznes, i paster dhe asgje me teper!” (I kerkoj ndjese autores se vertete te shkrimit, por si administrator isha e detyruar ta modifikoja.)

Togfjaleshi per te cilin po flisja me larte ishte: “klienti ka gjithnje te drejte”, nje togfjalesh ky i perdorur gjeresisht (keto kohet e fundit me pak ironi me shume per shkak te krizes ekonomike boterore) nga administratoret/drejtuesit/perfaqesuesit e firmave/bizneseve te medha ose te vogla/ndermarrjeve etj per t`i nxitur punonjesit e tyre te tregohen sa me e sjellshem dhe mirekuptues me klientet. Per here te pare u shpik/formulua/krijua nga Harry Gordon Selfridge themelues  i magazinave Selfridge, ne Londer ne 1909, dhe sic e thashe eshte kryesishti i perdorur nga drejtuesit per te bindur punonjesit qe t`i ofrojne nje sherbim te mire klientit dhe per t`i bindur vet klientet qe roli i tyre eshte i nevojshem per ndermarrjen.

Çlidhje ka me shkollen e mesme jopublike Perla ?

Lidhja qe une bej eshte nxenesi(klienti) pagon para, drejtuesit(P.-ja) ofron sherbimin.

Ne marredheniet klient-biznes eshte e nevojshme, sidomos ne rastin kur ofrohen sherbime, qe te behet nje kontrate dhe te nenshkruhet nga te dyja palet. Petrit Golemi(dhe vartesit e tij) e ka perdorur shpesh si argument faktin e nenshkrimit te nje pseudokontrate ndermjet prindit dhe vete tij.

Klineti per biznesin(Petrit Golemi si perfaqesues/admnistrues i biznesit ne fjale) jane fitim i thjeshte dhe i paster. Nese klienti eshte i kenaqur dhe i pelqen sherbimi qe i ofrohet, ky i fundit me ane te fjaleve(reklames) mund, qe ne nje te ardhme te afert t`i sjelle shoke, shoqe, kushurinj, te njohur(a) si nxenes, pra kliente te rinj(qe do te thote fitim edhe me i madh!).

Por si mund te mbetet i kenaqur klienti?

Petrit Golemaj nga ana e tij ka disa truke, te cilat i perdor ne rastet me te volitshme. Nder to jane:

  1. Bashkebisedimet, ne te cilat ai i tregon klientit/nxenesit per vizionin e tij, per perspektiven e zhvillimit te shkolles, per investimet qe eshte i gatshem te beje ne interes te shkolles/biznesit te tij fitimprures, per gjithe mundimin qe ai ben per t’i kenaqur/”arsimuar”/sherbyer  nxenesit etj.
  2. Shtrengimet e duarve. Kete truk e perdor kryesisht me djemte dhe vecanerisht me ata qe kerkojne pak me shume vemendje se te tjeret. Ua shtrengon duart sa here t`i jepet mundesia edhe atehere kur nuk eshte e nevojshme.
  3. Rritjet fiktive te notave, (nuk preferoje te flas gjate per kete, te pakten jo ne kete moment)
  4. Rekomandimet qe ben per nxenesit/klientet e vecante(femijet e peshqeve te medhenj) ne aktivitete, konkurse, projekte, si dhe olimpjada.

Klienti ka gjithnje te drejteshprehja qe pershkruan me mire fenomenin. Nga kjo lloj filozofie rrjedhin nje sere te favorizimesh per disa kliente, jo te drejta ne raport me nxenesit/klientet e tjere. Si favorizime jane kryesisht: rritja ne note per lendet qe deshiron nxenesi/klienti, pranimi pa uniforme ne shkolle(jo gjithnje, por shume here me shume se nxenesit e tjere), lehtesira ne te pyeturit me goje dhe me shkrim(kjo do te thote se jane te implikuar edhe presoret), pa harruar vendosjen ne tabelen e nderit(nese ke nota te larta!).

Disa pasoja te kesaj filozofie(te gabuar)!

  • Ngjall pakenaqesi tek punonjesit. Ne kete rast tek presoret te cilet jo gjithnje dhe jo me te tere nxenes-klientet jane te gatshem te negociojne.
  • U jep nje avantash te ekzagjeruar nxenes/klienteve te pasjellshem dhe perfitues.
  • Disa nxenes/kliente nuk  bejne mire biznesit/shkolles tende(zoti Petriti Golemaj)!
  • Disa kliente/nxenes e kane shume gabim(ne kerkesat qe bejne).

Fakti eshte se disa kliente jane thjesht dhe vetem negative per aktivitetin tuaj, i cili do te ecte me mire nese do te kishit fatin e mire qe te mos t`i takonit!!!

vazhdon…

3 responses to “Shkolla(t) jopublike Perla & Klienti dhe Biznesi

  1. Shsh 13/04/2011 at 12:41

    Nje nder shkrimet me te mira qe kam lexuar ne kete blog mbi shkollen Perla; te tjerat jane thjesht gjera te pa rendesishme.
    2sh

    • kritiket 29/05/2011 at 20:43

      Mon Sheri, thank you, for your time… dhe per faktin qe syte e tu te bukur (krahasimin do ta le per njehere tjeter) pane nga keto ane.

  2. Arrivistja VK 23/06/2011 at 15:29

    sinqerisht ky eshte shkrimi me me vlere ne kete faqe qe ia vlen ta lexosh dhe tregon nje te vertet tamam sic eshte ndersa ka dhe disa shkrime te tjere qe sia vlejne fare dhe pfendojne persona qe ti as nuk i njeh per kete jame sigurt kshuqe nuk ia vlen te flasesh me vend e pavend shpresoj te ma maresh si keshill kete koment qe po bej
    *(nga una_ti@live.it 79.106.15.232)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s