Kritikët dhe shkolla jopublike Perla!

Kritika ndaj shkollës jopublike "Perla"

Kartat e identitetit !


Kartat e identitetit !

Nje nga masat e mira qe kane marre drejtuesit e shkolles eshte edhe prodhimi i kartave te identitetit per nxenesit (keshtu do t`i quajme ne ).

Nje mase padyshim e nevojshme per te rritur sigurine e nxenesve, dhe per te mos futut nxenesit qe nuk e kane kete mjet identifikimi personal. Edhe pse kartat kane disa vjet qe jane futur si pjese perberese e uniformes ato ne pjesen me te madhe te vitit shkollor nuk kerkohen ne momentin qe nxenesi futet ne shkolle . Keshtu identifikimi i nxenesve “lihet ne dore” te memorjes se rojes se shkolles.

Kritika jone qendronte pikerisht ketu; ne faktin e moskerkeses se kartave te identitetit  gjate gjithe vitit shkollor.

Nxenesit dhe mesuesit duhet te jene te pajisur me kartat e identifikimit. Vendosja e pjeseve (njeteve) identifukuese ne uniformen e shkolles ka rendesi te vecante, per te dalluar pranine e personave keqberes ose jo te mirepritur qe mund te gjenden te pranishem ne mjedisin e shkolles. Edhe pse eshte jo shume  probabel qe ne oborrin e shkolles te futen njerez te panjohur (pasi sic thame, ne deren kryesore qendron pa u larguar per asnje moment nje roje… ) vendosja e nje mjeti identifikimi eshte nje shenje qe shpreh qarte pranine e sigurise, qe eshte nje nga nevojat kryesore te njerezve.

Krahas masave te ndryshme qe mund te merren per te qene nje shkolle e siguruar, sigurimi dhe zhvillimi normal i te gjithe veprimtarive ne shkolla, varet kryesisht nga sjellja e nxenesve dhe e personelit.

StaFi dReJtUEs

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: